خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 16:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
موسوی در خصوص مصاحبه منتشر شده به نقل از او درباره دختر فوت شده اردبیلی عنوان کرد؛

هیچ مصاحبه‌ای در مورد دختر فوت شده اردبیلی نداشته‌ام/از رسانه های منتشرکننده این خبر کذب شکایت خواهم کرد

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس، با بیان اینکه تاکنون هیچ مصاحبه‌ای در خصوص دختر فوت شده اردبیلی انجام نداده است، افزود: این حق را برای خودم محفوظ می‌دانم که به عنوان نماینده مردم از رسانه‌هایی که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، شکایت کنم.

سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تکذیب خبری که به نقل از وی در مورد مرحوم خانم اسرا پناهی، دختر فوت شده اردبیلی منتشر شده است، گفت: به تازگی برخی کانال ها و سایت های داخلی و به نقل از آنها رسانه های معاند به ویژه رسانه سعودی ایران اینترنشنال خبر کذبی را به نقل از بنده پیرامون دختر فوت شده اردبیلی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه «اصلاً به جهنم که اسرا پناهی قرص خورده و مرده است.» که این خبر کذب است.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این خبر توسط این رسانه‌ها در حالی به نقل از بنده و با این ادبیات نامناسب منتشر شده است که به عنوان یک روحانی هیچگاه چنین عبارت نامناسبی را به زبان نمی‌آورم به ویژه در رابطه با همشهری خودم و مردم کشورم هرگز با این ادبیات اظهارنظر نکرده و نخواهم کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: تاکنون بنده با هیچ رسانه‌ای در خصوص این موضوع مصاحبه نکرده‌ام که متاسفانه این نقل قول دروغ، دستمایه‌ای برای شبکه‌های معاند برای دروغ‌پردازی شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون این حق را برای خودم محفوظ می‌دانم که به عنوان نماینده مردم از رسانه‌ای که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده است به دستگاه قضایی شکایت کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 350486
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار